کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خشن جلوه دادن مسلمانان در بازی‌های رایانه ‏ای غربی

رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه ‏ای کشور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در رابطه با هدف غرب از ساخت بازی‌های رایانه‌ای گفت: غرب با ساخت و نمایش بازی‌های کامپیوتری و فیلم‏های مختلف می‏خواهد فرهنگ و شخصیت مردم ایران را به جامعه جهانی بسیار بد و ناخوشایند جلوه دهد.

 
به گزارش سافت گذر به نقل از برسام؛ بهروز مینایی، رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای کشور، در دومین همایش آسیب ‏شناسی بازی‌های رایانه‌ای که پیش از ظهر امروز در سالن شهید آوینی ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در رابطه با هدف غرب از ساخت بازی‌های رایانه‌ای گفت: بر اساس سخنان ایشان، غرب با ساخت و نمایش بازی‌های کامپیوتری و فیلم‏های مختلف می‏خواهد فرهنگ و شخصیت مردم ایران را به جامعه جهانی بسیار بد و ناخوشایند جلوه دهد.

 بازی‌های رایانه ‏ای

 وی، با بیان اینکه سومین صنعت پول ساز موجود در دنیا بازی‌های رایانه‌ای است ابراز داشت: بازی‏های رایانه‏ای در سال ۲۰۱۲ بیش از ۵۲ میلیارد یورو درآمد داشته ‌و در آمریکا ۱۲۰ هزار فرصت شغلی برای بازی‌های رایانه ای بوجود آمده که کشورهای کانادا و ژاپن در رتبه‌های بعدی تولید و فرصت شغلی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای هستند.

مینایی با اشاره اینکه در کشور ما در دهه شصت آتاری و سگا و میکرو به بازار آمد خاطر نشان کرد: امروزه با حجم عظیمی از بازی‌هایی که از کشورهای غربی در کشور ما وجود دارد، کانون پرورشی فکری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و موسسه تبیان در زمینه ساخت و تولید بازی‌های رایانه ای فعال هستند.

مدیرعامل سابق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‏ای کشور، خاطرنشان کرد: امروزه بازی‌های رایانه‌ای غربی از طریق اینترنت به راحتی برای بچه‏های ما در داخل کشور قابل دسترسی است و هیچ گونه کنترلی در این زمینه وجود ندارد و متاسفانه بازی‌های رایانه‌ای داخلی مورد حمایت قرار نمی‏گیرد.

مینایی، با بیان اینکه محورهای آسیب‏شناسی بازی‌های رایانه‌ای خارجی به چند قسمت تقسیم می‌شود ابراز داشت: محور اول آن نقد ارزش‏های دینی و فرهنگی کشور ما است که مسلمانان را تروریست و خشن جلوه می دهند.

رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور، تصریح کرد: محور دوم آن استفاده ازخشونت شدید و وجود ترس و وحشت و استفاده از محرک‌های جنسی در بازی‌های رایانه‌ای غربی است و محور سوم آن استفاده از مواد مخدر، مشروبات الکلی، بددهنی و فحاشی‌های موجود در این بازی‏ها است.

وی، محور آخر و چهارمی که در بحث آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد را ناامیدی، ترس و افسردگی در کاربرهای این گونه بازی‏ها برشمرد و افزود: البته در پشت تولید و ساخت و عرضه این گونه بازی‌ها ناشران بزرگی وجود دارند که سران اصلی و پشت پرده آن‌ها آمریکا و صهیونیست هستند که با بودجه‏های عظیم و کلانی از این بازی‏ها حمایت می‌کنند.

مدیرعامل سابق بازی‌های رایانه‌ای، در مورد عملکرد کشورمان در زمینه ناهنجاری‌های موجود در فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای غرب خاطر نشان کرد: ما یک نظام داخلی بومی برای محتواسنجی این گونه بازی‌ها درست کرده‏ایم و ۳ هزار بازی را رده‏بندی کرده‏ایم که ۴۰درصد آنها برای بچه‏ها و مخاطبین جامعه مناسب بوده است.
مینایی، با اشاره به اینکه بازی‌های ایرانی ساخته و عرضه شده در بازار داخلی ۲۰۰ عدد است ابراز داشت: طبق آماری که در سال ۹۲ به دست آمد، متوسط سن بازی در کشور ما ۱۶ سال است که این سن در کشور آمریکا ۳۵ سال است.

رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور، با بیان اینکه ما در بیش از ۲۲ نمایشگاه داخلی و خارجی بازی‌های رایانه‏ای خودمان را شرکت داده‏ایم تصریح کرد:در قم ۱۸ موسسه، بازی‏های رایانه‏ای را تولید و عرضه می‏کنند و همچنین ۳۰۰ تیم دانشجویی در این زمینه فعالیت دارند.

مینایی، با تأکید بر اینکه ما در تولید بازی‌های رایانه‌ای کمبودی نداریم گفت: متاسفانه در زمینه تبلیغات و پخش و توزیع برای داخل و خارج از کشورمان در این زمینه کم کاری شده است که باید با فعالیت مناسب‏تر و بهتری به فعالیت بپردازیم.

مدیر عامل سابق بازی‌های رایانه‌ای کشور، در پایان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ محصول ایرانی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای تولید کرده‌ایم و بیش از ۲ هزار فرصت شغلی هم فراهم شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21265 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/03 تعداد مشاهده: 1630
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1393/04/03 13:53
ولی من این واقعیتو میگم هرچند این مطلبو نمیذارید
گروه داعش طالبان اخوان المسلمین دولت خفقان عربستان و ... بزرگترین و حشیانه ترین خشونت ها رو انجام میدن و برای سرپش گذاشتن روی این مطلب همه میگید اینا زیر نظر آمریکاست!
کاربر gamer 1393/04/03 13:15
با سلام. بله درسته که شرکت هایی که باز های رایانه ای تولید و به بازار عرضه می کنند عرب ها و مسلمانان رو افرادی خشن معرفی می کنند ؛ اما باید این رو هم بدونیم که اولا اگر شرکت های ایرانی تبار در زمینه تولید بازی های رایانه ای ثبت جهانی بشوند و از متخصصین و افراد تحصیلکرده در این زمینه کمک گرفته شود و مخصوصا این شرکت ها قرار داد تفاهم همکاری با غول های تولید گیم مثل EA و غیره ببندند ؛ و پول خرج کنند هم به مقصد مالی خواهیم رسید و هم اینکه با لابی زدن و اعمال نفوذ در تولید اینگونه بازی ها می توانیم از توهین و تحقیر شدنمان جلو گیری کنیم. .ما نمی توانیم فقط دور خودمان دیوار بچینیم و اقدام به تولید بازی کنیم و انتظار داشته باشیم اونها هم به ملیت ما توهین نکنند. مطمئن باشید دست کشور های عربی مثل عربستان و غیره در توهین به ملیت ایرانی در کار هست. همیشه اونها پیش ملیت غرور آفرین ما احساس حقارت می کرده اند و هر کاری می کنند که به ما یه توهینی هم که شده ؛ بشه.. !. مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد.. با تشکر از softgozar